Softulescu logo

Noua interfaţă Yahoo! Mail

Yahoo!
Am văzut pe TechCrunch cum că Yahoo! Mail a primit azi update şi că în curând vedem şi schimbarea pe web. Noua interfaţă Yahoo! Mail arată mai bine, e mai uşoară pentru ochi, zic eu. 


Yahoo! Mail update...

promo interfaţă Yahoo! Mail

Noua interfaţă Yahoo! Mail


Pentru utilizatorii de Notepad din Yahoo! Mail:
To access Yahoo! Notepad, go directly to http://notepad.yahoo.com, and log in.
It is no longer possible to access Notepad directly in the newest version of Yahoo! Mail.

sursa: link

12 comentarii:

  1. Si iar o sa urle lumea ca nu se descurca cu noua interfata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca de obicei :)

      Ștergere
    2. e usor de folosit..o intrebare...cum intru pe invizible pe mail...cand stau pe chat

      Ștergere
    3. @Anonim sincer nu stiu, eu folosesc Gmail. M-am uitat dar nu am vazut nimic legat de status. Cu click-dreapta pe fiecare prieten merge sa-ti schimbi statusul catre acel prieten dar acest lucru nu e util, ce te faci daca ai 2-300 de prieteni?! :[

      Ștergere
  2. o fi mai usor de folosit nu zic nu, dar au scos notepad-ul unde aveam o gramada de chestii pe care le-am pierdut si de care am nevoie. :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. notepad.yahoo.com

      Ștergere
    2. http://in.notepad.yahoo.com/

      Ștergere
    3. @Anonim da, merge si cu acel in desi amandoua adrese duc in acelasi loc.

      Ștergere
  3. Vreti sa fiu sincer ? Este de rahat noua interfata.
    Am probleme si nu numai eu, la deschiderea mesajelor.
    Dupa 2-3 click-uri nu mai face nici o comanda.
    VREAU INAPOI CEL CLASIC ! cum sau ce sa fac ? Please help me !

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc de raspuns"notepad.yahoo.com".
    pentru a reveni la versiunea clasica debifezi casuta java script din optiuni browser. Te loghezi din nou si optezi ptr versiunea clasica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, merge si asa dar merge si cu schimbarea rezolutiei.

      Ștergere

© 2010-2020 Softulescu. Un produs Blogger.