Softulescu logo

NANO AntiVirus

NANO AntiVirus
NANO AntiVirus este incă in versiunea beta iar la instalare am primit licenţă valabilă până la sfârşitul anului pentru versiunea completă. Pare un antivirus puternic, mai ales dacă ne uităm la mărimea kitului de instalare şi a cerinţelor de sistem.

Cât de bun este acest antivirus cred că rămâne de văzut, pare un proiect ambiţios
from Russia with love.

NANO AntiVirus optiuni instalare
NANO AntiVirus licenta
NANO AntiVirus scanare
NANO AntiVirus setari
NANO AntiVirus scuturi

System Requirements:

1,2 GHz processor or higher (2 GHz and higher is recommended)
1 Gb of RAM or more (2 Gb and higher is recommended)
OS Windows XP SP 2 and higher (Windows 7 is recommended)

Descarcă NANO AntiVirus



3 comentarii:

  1. Va salut ! Zilnic vizitez acest blog dar este prima data cind scriu ceva .Am coborit multe programe despre care ati scris si va multumesc ! As avea o intrebare : ce antivirus folositi sau daca nu folositi,ce recomandati ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc frumos pentru ca-mi vizitati blogul.
    Cat despre antivirus eu folosesc Avast plus alte programe pentru scanare periodica precum Malwarebytes Anti-Malware, AdwCleaner si Combofix in unele situatii. Ma gandeam recent sa folosesc si Cloud Antivirus pe langa Avast desi nu am mai avut virusi de luni de zile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte prost.
    Apropo ma mai gasesti sub numele de Bogdan Vasile asa ti-sm lasat comentarii prin facebook.

    RăspundețiȘtergere

© 2010-2020 Softulescu. Un produs Blogger.