Softulescu logo

Evoluţia utilizării browserelor web

[16:27, 1 June 2012]

Este evident cine câştigă această luptă. Eu unul mă bucur, chiar dacă folosesc Firefox. Mă bucur pentru că am avut dreptate când am zis chiar de la inceput că browserul Chrome va fi nr. 1 şi asta doar pentru că este dezvoltat de cei de la Google. Citisem pe mai multe bloguri cum spuneau unii că acest browser işi făcuse apariţia cam târziu, nu işi avea rostul, că piaţa e deja aglomerată şi cum că nu mai era nevoie de incă un browser.
Intodeauna este loc pentru cel mai bun. Locul 1.


via: wikipedia

2 comentarii:

  1. internet explorerul a fost atat de popular doar pt ca nu existau alternative, acum ca exista alternative, se foloseste orice altceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ..iar cei de la Microsoft aveau impresia ca lucrurile vor ramane asa.

      Ștergere

© 2010-2020 Softulescu. Un produs Blogger.