Softulescu logo

Comentarii Facebook pe Blogger [widget]

Comentarii Facebook pe Blogger [widget]

Vezi aici cum să adaugi comentarii Facebook pe blogul tău gratuit Blogspot/Blogger.

Comentarii Facebook pe Blogger - cu notificări şi moderatori

Tocmai am adugăt comentarii Facebook pe acest blog(primă dată pe un blogspot), este destul de uşor. Sunt avantaje şi dezavantaje în acest sens. Comentariile nu vor fi indexate de motoarele de căutare dar, în funcţie de blog, numărul de comentarii poate creşte dramatic, la fel şi numărul de vizitatori.

Personal, recomand widgetul de comentarii FB fără să dezactivaţi comentariile Blogger. Sistemul de la FB nu permite comentarii anonime şi permite utilizatorilor să comenteze doar cu conturile de FB, Yahoo, Hotmail şi Aol în timp ce Blogger permite comentarii anonime dar şi cu conturile de Google, LiveJournal, WordPress, AIM, Open ID, TypePad şi Nume/Adresă URL.


În primul rând ai nevoie de un cont FB, acest cont va fi implicit Administratorul aplicaţiei si vei primi notificări(imediat) de fiecare data când un vizitator adaugă comentarii.


Creează aplicaţia:
1. Loghează-te pe FB şi intră pe developers.facebook.com/apps
2. Acolo trebuie să creezi o nouă aplicaţie (eu am FB în engleză): +Create New App sau în RO: +Creează o aplicaţie nouă
creeaza o aplicatie noua
*Dacă nu eşti deja înscris, trebuie să-ţi faci cont de Facebook Developers, durează câveta momente.

3. Completează datele aplicaţiei: Name şi Namespace.
numeste aplicatia

4. Completează App Domain şi App Website.
Completează App Domain şi App Website

5. Salvează setările, aplicaţia tocmai a fost creeată.

Inserează widgetul pe blog:
1. Copiaza ID-il aplicaţiei şi salvează-l într-un fişier text, este nevoie de el în paşii următori.
2. Trebuie să adaugi nişte bucăţi de cod în tema blogului (Şablon > Editaţi HTML)

    a). Inserează în temă codul de mai jos după tag-ul html :
Inserează în temă codul de mai jos după tag-ul html
       


    b). Insearează în temă codul de mai jos după tagul head :
Insearează în temă codul de mai jos după tagul head
       
* YOUR_APP_ID trebuie schimbat cu ID-ul aplicaţiei tale.


    c). Inserează în temă codul de mai jos după tagul body 
Inserează în temă codul de mai jos după tagul body
       
* YOUR APPLICATION ID HERE trebuie schimbat cu ID-ul aplicaţiei tale.
* en_US trebuie schimbat cu ro_RO dacă vrei ca widget-ul de comentarii să fie în limba Română.


    d). Inserează în temă codul de mai jos, trebuie inserat undeva în subsolul postării(post-footer).
         Eu l-am inserat în interiorul elemetului: post-footer-line-3
         De exemplu: <div class="post-footer-line-3"> aici codul </div>
Inserează în temă codul de mai jos în subsolul postării
         * Înlocuieşte en_US cu ro_RO pentru limba Română     
3. Adaugă moderatori - aceştia primesc notificări despre comentariile noi, pot şterge comentarii şi pot da ban acelora ce comentează aiurea. 
Vizitaţi linkul de mai jos înlocuind YOUR_APP_ID cu ID-ul aplicaţiei voastre:
Adaugă moderatori
       
Cam asta ar fi, dacă aveţi întrebări nu ezitaţi să mă întrebaţi, răspund la tot ce ştiu. Cât despre toate astea de mai sus, eu le-am învăţat de la DonCaprio.

10 comentarii:

  1. Buna
    Ai verificat informatiile? sunt actuale?
    Nu gasesc cum sa +create new app, pentru ca se deschide o altfel de fereastra de cat cea atasata de tine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca o sa te uiti mai bine si cu atentie vei gasi tot ce-ti trebuie.
      Eu am adaugat acest widget chiar in ziua postarii acestui articol(duminică, martie 17, 2013) folosind exact aceste informatii.

      Mai usor de atat chiar nu se poate ;)
      bafta.

      Ștergere
    2. ok, mai incerc
      mersi

      Ștergere
    3. Ok, am luat un cont "virgin" si am intrat pe pagina dezvoltatorilor, arata putin diferit pentru ca trebuie sa te inscrii in acest serviciu numit Facebook Developers.
      Din acest motiv iti apre tie diferit ;)
      dar inscrierea este desigur gratuita si este un proces simplu realizat din doar cateva clik-uri.

      deci inca odata, bafta.

      Ștergere
  2. Merge foarte bine, mersi Softulescule :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am adaugat tot, dar nu-mi apare pe blog casuta de comentarii... la fel mi se intampla si cu butonul de like din stanga sus

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut Catalin. O greseala pe undeva sigur este, ce e mai sus am testat pe mai multe bloguri si a mers. Spune-mi ce blog ai sa vedem care-i problema.

      Ștergere
  4. Am incercat de nenumarate ori dar nu am reusit..ceva nu fac bine dar nu imi dau seama unde gresesc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut Gabriela,

      Sincer nu stiu daca mai este de actualitate acest articol, nu mai folosesc acest widget, acum folosesc Disqus. Recomand.

      Ștergere

© 2010-2020 Softulescu. Un produs Blogger.