Softulescu logo

Yahoo Messenger Online

Yahoo Messenger Online

Sunt diferite situaţii în care nu poţi instala programul Yahoo Messenger iar soluţia este o aplicaţie web, un messenger online ce nu necesită instalare. Exista odată o versiune web pentru Yahoo Messenger dar a fost "mutată" în pagina de email.
În caz că nu vă place chat-ul din email vă recomnd, printre altele, următorul site despre care cred că este foarte bun mai ales pentru faptul că este şi un multi-messenger.

Pe lângă Yahoo Messenger, ebuddy suportă şi Facebook, Google Talk, MSN şi altele. eBuddy oferă aplicaţii şi pentru mobil, Android şi iPhone.


logare pe site
logare pe site
setari limba
are limba Romana
lista de contacte
aici ar trebui sa fie lista de contacte
setari - vezi contacte offline
arată-i pe cei offline
interfata eBuddy - schimbare tema
teme
login web.ebuddy.com
logare via web.ebuddy.com
interfata eBuddy - camera web
video call
eBuddy mobile
on your mobile




Update: Alte website-uri pentru chat cu ID-ul de Yahoo Messenger:

eBuddy Web Messenger pentru Google Chrome

Dacă mai ştiţi şi altele lăsaţi un comentariu, să facem o listă completă :)

vezi cine este pe invizibil - Yahoo Detector 
etichete: yahoo online, yahoo web, mess online, messenger online, web messenger, yahoo mess online, online yahoo messenger, messenger online yahoo, online messenger, online mess

34 de comentarii:

  1. intati si lasati comentari pe anonin am 13 ani sunt din buzau si id meu este soryn barbu147

    RăspundețiȘtergere
  2. buna. am o problema la messenger.am messenger 11.5 si cand vreau sa intru... imi da eroare :" yahoo has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvinience. if you werw in the middle of something, the information you were working on might be lost. please tell Microsoft about this problem ... " . L'am dezinstalat, instalat, i'am dat restart... nimic nu merge. Ce fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu sigur, pot fi mai multe probleme. Cred ca pentru inceput ar trebui sa-ti cureti sistemul de junkware folosing CCleaner si Adwcleaner.

      Asigura-te ca ai ultima versiune de Flash Player instalata, da un restart si apoi incearca din nou sa instalezi Yahoo Messenger.

      Ștergere
    2. Daca tot nu merge incearca din nou peste 1 ora.

      Ștergere
    3. sall! va rog frumos imi lasati si mie un link de descarcare adobe flash player nu conteaza ce versiune! cnd il downloadez depe net mise downloadeaza decat un sfert si stau pe degeaba si astept:( va rog cat mai repede sa ma contacatti pe adresa mea de facebook poteaca yonutz

      Ștergere
    4. Adobe flash player se descarca de pe:
      http://get.adobe.com/flashplayer/
      Daca nu ti se descarca de acolo inseamna ca ai probleme fie cu browserul fie cu sistemul tau.

      Ștergere
  3. merci mult. :D am curatat sistemul cu CCleaner si am dat restart, l'am instalat din nou si a mers. Am umblat si la task meneger si aveam 51 de procese si dintre care cam 15 erau de la messenger :)). Oricum l'am rezolvat. Ms :*

    RăspundețiȘtergere
  4. buna.. am si eu o problema..am luat messengerul de 10 ori si nu imi merge imi merge prima oara si dupaia nu imi da eroare....de la ce sa fie???

    RăspundețiȘtergere
  5. buna.am si eu o problema.cand incerc sa ma loghez cu id meu imi spune yahoo! messenger troubleshooter. nu stiu ce sa ii mai fac.mi s-a mai intamplat dar si-a revenit repede .acum imi face asa de ieri seara.pe yahoo.com nu merge sa intru.nu stiu ce sa ii mai fac.ma poate ajuta cineva? pls

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand dezinstaleaza Messenger si apoi sterge manual folderul in care a fost instalat.
      C:\Program Files\Yahoo!
      Si ar mai fi bine sa faci "curatenie" cu CCleaner si Adwcleaner asa cum am mai spus mai sus in comentarii.

      Ștergere
  6. buna eu cand incerc sa ma loghez se inchide dintro data yahoo messenger si nu ma pot loga :D ce sa fac. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai incearca ce le-am spus si celor de mai sus.

      Ștergere
  7. sal,

    mi-sa blocat contul de yahoo ...imi cere intrebarea secreta si nu o mai stiu cum pot sa-l deblochez ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am patit si eu asta si m-am folosit de adresa de email alternativa.

      Mergi la:

      https://edit.yahoo.com/forgotroot/


      Ștergere
  8. si cea alternativa este blocata ce pot face

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In cazul asta nu stiu ce mai poti face, cred ca toate optiunile iti sunt oferite la adresa din comentariul de mai sus.

      Uite, am gasit aici aceeasi problema[Nov 22, 2012]:
      http://goo.gl/C7yBd

      unde raspunsul este:

      If you forgot your password and security question, there is no way Yahoo could ever tell that your the legitimate account owner.

      deci nu cred ca mai ai ce face.

      Ștergere
  9. Salut! am si eu o problema cu messengerul..in timp ce se instaleaza imi zice :"Windows cannot find"C:\progra~1\Yahoo\Messenger\YahooMessenger.exe.Make sure you typed the name correctly,and then try again.To search for a file,click the Start button,and the click Search" CE POT FACE IN CAZUL ASTA?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand dezinstaleaza Yahoo Messenger, iti recomand sa folosesti CCleaner si tot atunci sa faci putina curatenie cu el.
      Apoi foloseste kitul de instalare de pe Filehippo:
      http://www.filehippo.com/download_yahoomessenger/

      Sa-mi spui daca ti-a mers, bafta.

      Ștergere
  10. Tot asa zice ...C:\progra~1\Yahoo\Messenger\YahooMessenger.exe.Make sure you typed the name correctly,and then try again.To search for a file,click the Start button,and the click Search

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu exact ce sa fie, incearca sa-l instalezi ca Administrator(click-dreapta, rus as..)
      apropo, ce Windows ai?

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Nu sunt sigur dar ar trebui sa se rezolva problema daca stergi orice urma de Yahoo si apoi il reinstalezi din nou. Sterge dosarul Yahoo din Program Files, curata registrii cu CCleaner, restart PC si apoi instaleaza mess din nou.
      Verifica si in Task Manager sa vezi daca ruleaza vreun proces legat de yahoo sau cine stie, poate ca ai vreun spyware.

      Ștergere
  12. am o problema la messenger... de cate ori vreau sa intru nu pot intra la lista de preteni l-am dezinstalat, reinstalat si tot nu merge va rig sa ma ajutati.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am vazut asta pana acum, poti sa faci un printscreen ca sa vad cum arata?
      urca imaginea pe photobucket si posteaza linkul aici.
      Deasemeni asigura-te ca ai ultima versiune de pe site-ul oficial.

      Ștergere
  13. Salut am o problema la messanger cand sa ma conectez dupa ce scriu id si parola uitati cemi scrie intr-o eroare The ordinal 462 could not be located in the dynamic link library urlmon.dll.
    Daca ma ajutati va sunt recunoascator.
    PSșivsa28@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceasta eroare pare sa apara si in cazul altor programe, posibile cauze fiind: fisierul urlmon.dll este corupt, probleme cu registrii, virus/malware.

      Ar trebui:
      - sa faci curatenie cu programele CCleaner, Adwcleaner
      - sa dezinstalezi cu CCleaner orice program ce nu il folosesti, in special toolbars
      - scaneaza complet sistemul cu programe antivirus/antimalware
      - sa faci update Windows-ului
      - sa reinstalezi Yahoo Messenger

      Ștergere
  14. Am o problema , de fiecare data cand ma contectez nu-mi apare lista de prieteni , si de doua zile am acesta problema ... va rog frumos sa ma ajutati !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar grupul Friends iti apare deschis? poate ai dat click pe el si s-a inchis din greseala.

      Ștergere
  15. Imi apare deschis dar nu cred ca am facut vreun click gresit !! Si daca ar fi asa cum as putea sa-l remediez ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca cel mai bine ar fi sa-l reinstalezi. Foloseste kitul de pe Filehippo:
      http://www.filehippo.com/download_yahoomessenger/

      Ștergere
    2. OK , multumesc mult ! O sa-l rezolv :* !! Multumesc

      Ștergere
  16. ma da de unde descarcati voi mesengeru asta de nu va merge ,cind descarcati un program luatil din direct din situl original nu descarcati din alte situri paralele si stati atenti la programele ce instalati in pc ca pe linga ele va mai instalati si alte ganganii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai boschito, ia si pune-ti ochelarii, citeste intai ce scrie mai sus si abia apoi da-ti cu parerea.
      Nu vezi ca aici discutam despre unele aplicatii web?

      Ștergere

© 2010-2020 Softulescu. Un produs Blogger.